ماوس پد بازی RGB

بهترین ماوس پدهای RGB در 2024

استفاده از یک ماوس پد استاندارد و باکیفیت، برای یک تجربه ارگونومیک در استفاده از کامپیوتر کاملاً حیاتی است. برخلاف تصور برخی کاربران، اهمیت خرید یک ماوس پد خوب به هیچ عنوان کمتر از سایر لوازم جانبی درجه یک و ضروری کامپیوتر شخصی شما نیست. هرچند ممکن است در ظاهر، جذابیت یک کیبورد مکانیکی رده بالا یا یک ماوس گیمینگ با دقت بالا را نداشته باشند. اما بدون یک ماوس پد عالی، همچنان نمی‌توانید از مزایای کامل یک ماوس گران‌قیمت گیمینگ بهره‌مند شوید.

خرید ماوس پد ممکن است هیجان‌انگیزترین بخش راه‌اندازی رایانه شخصی شما نباشد، اما این لوازم جانبی ساده برای افزایش دقت کلیک و ارائه ورودی‌های بازی دقیق بسیار مهم است. همانطور که ما دوست داریم به سادگی به یک ماوس پد به عنوان بهترین گزینه برای هر کاربری اشاره کنیم، تفاوت های شگفت انگیزی برای انتخاب بهترین ماوس پد برای نیازهای خاص شما وجود دارد. چندین فاکتور کلیدی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند اندازه، جنس و نوع ماوس کامپیوتری که استفاده می کنید. علاوه بر این، ویژگی‌های اضافی مانند تکیه‌گاه مچ دست و نورپردازی RGB وجود دارد.

 

درباره ماوس پد بازی RGB

ماوس پد بازی RGB نوعی ماوس پد است که دارای LED های داخلی است که می تواند تغییر رنگ دهد. این تغییرات رنگ را می توان از طریق روش های مختلفی از جمله دکمه های فیزیکی روی ماوس پد، نرم افزار یا دستورات صوتی کنترل کرد. ماوس پدهای بازی RGB در میان گیمرهایی که می خواهند تنظیمات خود را شخصی سازی کنند یا در شرایط کم نور دید را افزایش دهند، محبوب هستند.

طیف گسترده ای از ماوس پدهای بازی RGB در بازار موجود است که قیمت آنها از 10 تا 100 دلار و بیشتر است. برندهای پیشرو در این دسته عبارتند از Razer، SteelSeries، Corsair و Asus.

هنگام انتخاب یک پد ماوس بازی RGB، باید عواملی مانند اندازه، ضخامت و بافت سطح را در نظر بگیرید. پد باید به اندازه ای بزرگ باشد که حرکات صاف ماوس را در خود جای دهد و راحتی مچ را فراهم کند. علاوه بر این، سطح پد باید صافی ثابتی را ارائه دهد تا سر خوردن آسان ماوس را تسهیل کند.

استفاده از پد ماوس بازی RGB چندین مزیت دارد، از جمله:

  • گزینه‌های شخصی‌سازی برای مطابقت با رنگ‌های دلخواه شما
  • بهبود دید در شرایط کم نور
  • و بهبود عملکرد بالقوه با سطوح بهینه‌سازی شده برای ماوس‌های بازی.

برخی از تولیدکنندگان عملکردهای مناسبی را به پدهای ماوس خود اضافه می کنند، مانند شارژ بی سیم برای ابزارها یا خود ماوس های بازی. اگر گیمری هستید که به دنبال شخصی سازی تنظیمات و افزایش دید هستید، پد ماوس بازی RGB یک انتخاب عالی است. ما در این مقاله برای کمک به شما در پاسخگویی آگاهانه در مورد اینکه بهترین پد ماوس RGB چیست، لیستی از بهترین 8 پد ماوس RGB موجود در بازار را گردآوری کرده ایم. پس باما همراه باشید.

ماوس پد بازی RGB

پد ماوس گیمینگ FullPad Large RGB

ماوس پد گیمینگ FullPad Large RGB در ابتدای پیدایش ماوس پد گیمینگ یک انتخاب عالی با قیمت مقرون به صرفه بود. یک قهرمان واقعی در فروش، این پد ماوس گسترده، با ابعاد 31.5×11.8 اینچ، فضای کافی را برای حرکات ماوس و صفحه کلید شما فراهم می کند. با 15 حالت نور پر جنب و جوش RGB که زیبایی شناسی خیره کننده ای را بدون پرت کردن حواس شماارائه می دهد. این پد با USB تغذیه می‌شود و همچنین سطح پارچه‌ای با بافت نانو ارائه می‌کند که ضمن حفظ کنترل دقیق، حرکات سریع ماوس را تضمین می‌کند. این پد ماوس بدون مواد سمی که از لاستیک طبیعی با خاصیت ارتجاعی بالا ساخته شده است، دارای پایه ضد لغزش و لبه‌های دوخته شده با نایلون است، بنابراین روی سطح میز بازی شما نمی‌لغزد.

ماوس پد بازی RGB Blade Hawks فوق العاده RGB

Blade Hawks فوق العاده RGB

بعدی در لیست ما، ماوس پد مخصوص بازی Blade Hawks Extra Large RGB است. ابعاد سخاوتمندانه آن 31.5×11.8 اینچ فضای کافی را نه تنها برای صفحه کلید و ماوس شما بلکه برای سایر لوازم جانبی مانند تلفن و تبلت فراهم می کند. این پد دارای نور پس‌زمینه LED با 7 حالت استاتیک و 3 حالت پویا است که طیفی از گزینه‌های نور را برای مطابقت با تنظیمات بازی شما ارائه می‌دهد. با پشتیبانی از USB، کنترل تک لمسی را برای تغییر حالت های نور و روشنایی ارائه می دهد. این پد دارای یک سطح میکروبافت و ضد آب برای کنترل دقیق ماوس و تمیز کردن آسان است، در حالی که پایه لاستیکی طبیعی چسبندگی محکم روی دسکتاپ شما را برای گیم پلی بی وقفه تضمین می کند.

پدهای RGB شارژ بی سیم GIM

پدهای RGB شارژ بی سیم GIM

پدهای ماوس گیمینگ RGB شارژ بی‌سیم GIM دارای ویژگی شارژ سریع بی‌سیم است که با تمام دستگاه‌های مجهز به Qi از جمله آخرین مدل‌های آیفون و سامسونگ گلکسی سازگار است. نشانگرهای بصری برای حالت های شارژ ارائه می دهد – قرمز برای شارژ، سبز برای شارژ کامل و آبی برای آماده به کار. ابعاد ماوس پد 31.5×11.8 اینچ و ضخامت 0.16 اینچ فضای کافی را برای صفحه کلید، ماوس و سایر موارد دسکتاپ شما فراهم می کند. این ماوس پد با 10 حالت نورپردازی LED RGB، محیط بازی یا جلسات کاری شما را بهبود می بخشد و محیطی متمرکز را فراهم می کند. سطح فوق العاده صاف آن ردیابی بهینه را برای ماوس شما تضمین می کند و تجربه بازی شما را بالا می برد. پایه ضد لغزش محکم و دوخت لبه های حرفه ای دوام و پایداری روی میز شما را تضمین می کند.

ماوس پد بازی RGB ماوس-پد-ریزر-RAZER-مدل-Goliathus-Chroma-4


پد ماوس ریزر RAZER مدل Goliathus Chroma

Razer Goliathus Extended Chroma

ماوس پد Razer Goliathus Chroma RGB به عنوان بهترین انتخاب ما برای گیمرها برجسته است. ترکیب استثنایی از کیفیت، عملکرد و مقرون به صرفه بودن آن را به گزینه ای عالی برای گیمرهای معمولی و باتجربه تبدیل می کند. Razer Goliathus Chroma با نورپردازی پر جنب و جوش و قابل تنظیم RGB، فضای بازی جذابی را ایجاد می کند. با Razer Synapse 3، می‌توانید جلوه‌های نوری را شخصی‌سازی کنید و از طیف وسیعی از 16.8 میلیون رنگ انتخاب کنید تا تنظیمات و حال و هوای بازی‌تان را کاملاً تکمیل کند.

ماوس پد بازی RGB ROG Balteus Qi

ASUS ROG Balteus Qi Vertical

ماوس پد گیمینگ ASUS ROG Balteus Qi Vertical یک تغییر دهنده بازی در دنیای لوازم جانبی بازی است. این پد ماوس با جهت عمودی قابل توجه، با ابعاد 12.6×14.6 اینچ، فضای بسیار خوبی را برای گیم پلی ارائه می دهد، و همچنین به عنوان یک ایستگاه شارژ بی سیم برای تلفن شما عمل می کند. این دستگاه دارای فناوری شارژ بی‌سیم Qi است که به شما امکان می‌دهد دستگاه‌های سازگار خود را بدون زحمت در حین بازی شارژ و استفاده کنید. سطح ریز بافت سخت این پد، سر خوردن صاف و کنترل دقیق حرکات ماوس را تضمین می کند. حال و هوای بازی خود را با نور پس‌زمینه قابل تنظیم RGB آن که 9 الگو و 15 ناحیه نورپردازی ارائه می‌دهد، شخصی‌سازی کنید.

ماوس پد بازی RGB Best XL Cloth Mouse Pad with RGB

Best XL Cloth Mouse Pad with RGB

تشک ماوس HyperX Pulsefire اولین ماوس RGB HyperX در اندازه مستطیل XL است و به راحتی بهترین ماوس پد RGB این شرکت برای میزهای بزرگتر است. با ابعاد بزرگ 35.43 x 16.54 x 0.2 اینچ، برای برخی از تنظیمات کمی بیش از حد بزرگ است، اما در صورت داشتن فضا، راه بسیار خوبی برای پوشش دادن تا حد ممکن از میزتان است. و با قیمت 50 دلار، MSRP ارزان‌تری نسبت به گزینه‌های مستطیلی مشابه مانند Steelseries و Thermaltake دارد.

نتیجه گیری:

با طیف گسترده ای از گزینه های موجود، می توانید به راحتی محصولی را بیابید که از نظر اندازه، ضخامت، بافت سطح و ویژگی های اضافی کاملاً مطابق با نیازهای شما باشد. فهرست TheGeekyThings از برترین پدهای ماوس بازی RGB، به شما کمک می کند تا تصمیمی آگاهانه بگیرید و از ترکیبی عالی از عملکرد، زیبایی شناسی و عملکرد لذت ببرید.

مقایسه محصولات