تاریخچه آکی | محصولات آکی | لوازم جانبی آکی

تاریخچه ی AUKEY

برندی که امروز به معرفی آن می پردازیم، برند آکی تولید کننده ی لوازم الکترونیک است. این برند چینی، که کار خودش را با فروش موفق در Ebay شروع کرده است. آکی حالا یکی از  موفق ترین برندها در زمینه‌ی طراحی، تولید و عرضه‌ی لوازم جانبی محصولات الکترونیکی می باشد. با ما همراه باشید.

تاسیس آکی AUKEY

شرکت آکی با نام رسمی “Aukey International Limited ” کار خود را از سال ۲۰۰۵ در آلمان آغاز کرد. محصولات این شرکت تا سال ۲۰۱۰ در وبسایت ‌های واسطی مانند Ebay  به ‌فروش می ‌رسیدند. آکی در همین سال مرکز مدیریتی اش را از هامبورگ آلمان به شنژن در چین انتقال داد و زیر مجموعه‌ هایی در هنگ کنگ و چانگ‌ چون تاسیس کرد.

در سال ۲۰۱۳ این برند تمرکزش را بر روی طراحی و توسعه‌ی محصولاتی از قبیل پاوربانک‌ های با سیم و بی‌سیم، کابل‌های رابط، انواع اسپیکر، محصولات مرتبط با فناوری‌های صوتی و تعدادی لوازم جانبی اختصاصی معطوف کرد. علاوه بر این فناوری شارژ هوشمند اختصاصی­­ای (AIPower) را برای پاوربانک‌ هایش توسعه داد.

دانلود فایل PDF مقاله - باماهمراه

ورود به بازار جهانی

آکی در حال حاضر در آمازون تبدیل به یک فروشنده جهانی با رتبه برتر شده است و در بیش از 50 کشور در سراسر خاورمیانه، جنوب شرق آسیا، شمال و شرق اروپا و آمریکای لاتین به توزیع کالاهای خود می پردازد.

این شرکت پس از تاسیس فروشگاه اینترنتی اختصاصی خود در آدرس  Aukey.com، فروش محصولات به‌صورت آفلاین را نیز گسترش داد. کمی بعد آنها نقدهای مثبتی از سوی وبسایت ‌های مختلف فناوری و بررسی گجت ‌های هوشمند، دریافت کردند که مهمترین دلیل آن تمرکز بر کیفیت محصولات می باشد. از طرفی مدیران این شرکت تاکید زیادی بر روی همکاری همگانی دارند و برای بدست آوردن بهترین کیفیت تاییدیه‌ های متعددی را برای محصولات خود در نظر گرفته و آنها را در فرآیند تولید لحاظ می کنند.

برنامه‌ریزی‌های متنوع برای بازاریابی، تبلیغات، بهبود طراحی محصولات، حضور پررنگ در شبکه ‌های اجتماعی، طراحی وبسایت جوان پسند با توضیحات کامل در مورد محصولات و کمک گرفتن  از نویسنده‌ها و اینلفوئنسرهای شبکه‌ های اجتماعی برای بررسی و معرفی محصولات نیز در کسب این جایگاه جهانی تاثیر زیادی داشته است.

تاریخچه آکی | محصولات آکی | لوازم جانبی آکی

دلایل محبوبیت برند آکی

همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم این برند تمرکز اصلی خودش را بر روی کیفیت ساخت محصولات گذاشته و قابلیت های آنها را افزایش داده است به طوریکه اکثر این محصولات ، رتبه ی 5 ستاره را از 70 درصد مصرف کنندگان دریافت می کنند و تا کنون جوایز متعددی را نصیب خود کرده است که از این میان می توان به جایزه‌ی Red Dot و iF اشاره کرد. این برند برای رسیدن به این محبوبیت به نیازهای مشتری های خود توجه زیادی نشان می دهد و سعی می کند با تولید محصولات کاربردی تر این نیازها را مرتفع سازد. علاوه بر اینکه این برند سعی کرده کیفیت را فدای کمیت نکند. از طرفی تمرکز و هدف اصلی خود را بر مبنای ارتباط مستقیم با مشتریان قرار داد تا دست واسطه ‌ها را تا حد امکان از زنجیره‌ی توزیع محصولات خود کوتاه کند و محصولات با دوام خود را با قیمت مقرون به صرفه ای در اختیار مشتریانش قرار می دهد. علاوه بر اینها با توجه به اطمینان از کیفیت بالای تولید خود، تمامی محصولاتش را با گارانتی معتبر عرضه می کند.

معرفی محصولات برند آکی

هیچ محصولی یافت نشد.

محبوبیت این شرکت بیشتر به خاطر شارژرهای دیواری و پاوربانک‌ هایش است اما در کنار اینها محصولات با کیفیت دیگری همچون اسپیکر، هدفون، پخش‌کننده‌ های رادیویی و لوازم جانبی صدا در خودرو، کابل های رابط، ماوس و کیبورد، دستگاه بخور چندکاره، لامپ‌های LED، تجهیزات خنک کننده،‌ باکس‌های مخصوص هارد اکسترنال، وب‌کم، دوربین‌های ورزشی و تجهیزات تصویربرداری با گجت‌های هوشمند را نیز تولید می کند که در ادامه به معرفی برخی از آنها می پردازیم.

 

پاوربانک های آکی

این برند در بخش پاوربانک یکی از محبوب ترین ها ست به طوریکه اکثر مصرف کنندگان به پاوربانک های قابل حمل آن، امتیازِ کامل 5 از 5 را داده اند. زیرا علاوه بر مقرون ‌به‌ صرفه‌ بودن، دارای طرح‌ های متنوع (دایره‌ای با ظرفیت کم تا مدل های بسیار بزرگ)، دارای چندین پورت USB، قابلیت شارژ با کابل لایتنینگ (کابلی که منحصراً محصولات اپل را مانند آیفون یا آیپد شارژ می‌کند)، فناوری شارژ سریع Qualcomm Quick Charge 3  ،پشتیبانی از پورت USB-C، می باشند.

تاریخچه آکی | محصولات آکی | لوازم جانبی آکی

از جدیدترین محصولات آکی در این بخش می‌توان از مدل PB-XD26 نام برد که علاوه بر ظرفیت بالای ۲۶۸۰۰ میلی‌آمپر ساعتی، فناوری quick charge 3 به‌کارگرفته شده، از آخرین فناوری پورت یو‌اس‌بی نوع سی برای انتقال قدرت استفاده می‌کند و هم برای تامین نیروی لپتاپ ‌های مجهز به این پورت و همچنین گوشی‌های هوشمند قابل استفاده می باشد. از دیگر مدل های این شرکت می توان به مدل های PB-P17، PB-Y7، PB-N37، PB-P23، اشاره کرد.

شارژهای دیواری

با توجه به نیازهای مشتری ها که گاهی به طور همزمان از چندین گجت استفاده می کنند، آکی دست به تولید شارژهای دیواری با کارایی‌های مختلف و طراحی های خاص زده است. این بخش شامل شارژرهای دیواری از تک پورت و دو پورت تا آداپتورهای بزرگ ۶ پورت مجهز به فناوری شارژ سریع و پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز می‌شود. جدیدترین شارژ آکی یک آداپتور شارژر با نام PA-Y12 است که مجهز به پورت خروجی USB-C با قدرت خروجی ۶۰ وات و دو پورت USB-A می باشد که برق مورد نیاز تمامی گجت‌ های هوشمند ۵ ولتی را تا ۲.۴ آمپر شدت جریان، به‌صورت همزمان تامین می‌کند. علاوه بر این در این آداپتور از فناوری اختصاصی اش یعنی AIPower استفاده کرده که شارژدهی سریع و هوشمند را به کاربر عرضه می کند. از دیگر شارژهای دیواری این برند می توان به مدل های PA-Y10، PA-T16، PA-Y2 نیز اشاره کرد.

تاریخچه آکی | محصولات آکی | لوازم جانبی آکی

هدفون های آکی

این برند جوان در بخش هدفون نیز امتیاز بالایی را در آمازون کسب کرده است در این بخش می توان از هدفون های بی سیم مدل EP-B52  که دارای باتری لیتیوم‌یونی با ظرفیت ۳۲۰ میلی آمپر ساعت بوده و مجهز به فناوری A2DP   می باشد یا مدل پرطرفدار EP-B39 نام برد که دارای ظرفیت ۳۰۰ میلی‌آمپر ساعت، تکنولوژی ANC (با این تکنولوژی اصوات اضافی پیرامون کاربر از بین می رود) .

همانطور که مشاهده کردید این برند با توجه به کیفیت و امکانات منحصر به فرد خود تبدیل به گزینه ای قابل اعتماد جهت اضافه شدن به سبد خرید مشتری های زیادی در سراسر دنیا شده است. در انتها امیدواریم این مطلب مورد توجه شما عزیزان واقع شده باشد.

مقایسه محصولات